بازدید از مرکز کارآفرینی دستان پرتوان در استان خراسان جنوبی / معرفی کسب‌وکارهای کوچک و مشاغل خانگی در قالب طرح "ایران، مرز پرگهر"
یکشنبه 21 خرداد 1402 بازدید: 223

به گزارش مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی سازمان دانشجویان ایران، دانشجویان دانشگاه های بیرجند به همت مرکز گردشگری سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، در قالب هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» در سومین بازدید خود، از موسسه خیریه «دستان پرتوان» که جزو کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی محسوب می شود بازدید کردند.
مهدیه پارسا، مسئول فنی مرکز کارآفرینی دستان پرتوان در این باره گفت: در این موسسه افراد کم ‌توان ذهنی و بانوان جویای کار و زنان بدسرپرست و بی سرپرست در کارگاه‌های خیاطی، گلدوزی، صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند.
وی یادآور شد: نمایشگاه‌های تولیدات و محصولات موسسه تاکنون در چندین شهر و همچنین در کشور چین برپا شده و امیدواریم راهی برای تجاری سازی و اشتغالزایی محصولات تولیدی برداریم.
کارگاه تولیدی حمایتی دستان پرتوان در سال ۱۳۸۵ و با اخذ مجوز از کمیسیون صدور پروانه های بهزیستی آغاز به کار کرد. در حال حاضر ۳۲ بانوی دارای معلولیت تحت حمایت بهزیستی، در این کارگاه مشغول فعالیت هستند.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi